Příprava na Rallye Jeseníky

O víkendu jsme se s Davidem a Špekem vydali do Jeseníků na soustředění před Skialpovou Rallye. Oba dny se nesly ve znamení průzkumných výprav. První den jsme šli z Vernířek přes Špičák a Čertovu stěnu na Jelení studánku. Od studánky jsme kus popošli a dali si krásný sjezd do Malého kotle. Zpátky do Vernířek jsme pak zkusili sjezd neprozkoumanými svahy Máje do údolí Merty. Fuj. Špek domluvil spaní u kámošů na horské službě a tak jsme večer ukončili u medového piva v samoobslužném baru (s velmi roztržitou obsluhou) na Červenohorském sedle.

Druhý den se na spodní nádrži sešla skoro celá Brněnská banda. Rozdělili jsme si úkoly (roznášení kontrol pro Rallye) a zmizeli v lesích. Já jsem šel s Davidem dolem  Velkého Děda až na Praděd. Pak přišel další krásný sjezd - přímo od vysílače dolů do údolí Sokolího potoka. Za pár hodin jsme uťapkaní dorazili zpět na Praděd a zapadli do prázdného bufetu. Z příjemného rozjímání u polívky v teple vysílače nás probudil Špek a museli jsme dolů k autu. Sjezd kolem Kurzovní chaty naší výstupovou trasou byl jak za odměnu. Tak dobré podmínky nepamatuji. Moc vydařený víkend.