Beskydský trek

Velký Beskydský trek aneb obhlídka mého revíru

První den

V sobotu ráno odevzdáváme nedaleko Frenštátu pod Radhoštěm auto rodičům a vyrážíme ve složení Káma + M + M na velkou pouť srdcem mých rodných hor. Ze sedla Pindula na Radhošť, pak přes Pustevny na Čertův mlýn a dolů na pivo na Martiňák. Přichází nejhezčí část pochodu - opuštěná krajina, pěšinky, potoky, stromy rostoucí na pařezech (detaily podá Káma). Pro přenocování jsme vybrali malou loučku na soutoku několik a potoků.

Druhý den

Ráno pokračujeme divokým korytem potoka Červík do Starých Hamrů. Odpoledne začíná pršet a za hustého deště dorážíme na Bílý kříž. Pár dobrot a jsme zase na cestě. Po hřebeni se batolíme na Malý Polom a korigujeme zmatené cyklisty. Večer se na Ostrém opět setkáváme s rodičemi - tentokrát u nás na chatě na opačné straně Beskyd.

Třetí den

Část týmu se výdává na Kamenitý a ostatní (já) se válí v posteli. Do civilizace se po náročných logistických operacích vracíme přes prales Čerňavina. Horám zdar.